Allt är toppen nu!

Fan vad allt går bra för mig just nu! Jag är i full gång med Leo, han är finare än han någonsin har varit, vi är verkligen på gång nu! :-D Tävlingssesången har precis börjat, och vi är i full gång, Leo tycker det är riktigt roligt att träna och tävla, det märks verkligen på honom. Det är ljusare på dagarna, och varmare vilket jag verkligen älskar!!
Jag har jättemycket underbara vänner, och superbra tränare som jag ofta tränar för, och det bästa av allt: Jag har allting som jag behöver nu, jag känner lixom inte att det är någonting som måste köpas in!
Åh, fasen vad skönt!


Har ni också känt så här förut?

// Astrid

Kommentarer
Postat av: Elleonor

Japp! Dock var det med min hund, när hon lärde sig massor!

2012-04-16 @ 21:46:14
Postat av: Elin

Ja, det är så skönt när man känner att allt funkar och går som man vill, liksom!:D

2012-04-17 @ 15:01:44
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Emmy

Söt häst! Kolla gärna på min blogg och släng in en kommentar! :)

2012-04-17 @ 19:46:23
URL: http://oneponiiirider.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0