Blixen igår

Eftersom att inte Blixen hade fått vila något denna vecka så fick han göra det idag, eller jag tog rättaresagt en promenad med honom för han tycker det är dötrist att bara stå. Vi gick först ett varv runt gården och sen gick vi en bit på en väg och sedan vände vi och gick tillbaka hem. På den lilla korta promenaden fick vi syn på fem rådjur och en katt, haha! När jag tog fram kameran hade nämligen Blixen öronen framåt(som han nästan aldrig har när jag tar fram kameran) så då tog jag ett kort och sedan såg jag att det visst var fem rådjur typ tio meter ifrån oss, haha! Töten! ♥
Min bebis! ♥
//Anna

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Åh va söt! :)

2012-04-09 @ 03:25:36
URL: http://isabellabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0