Dagens hoppträning

Idag vart det ett riktigt bakslag. Jag var trött och red väldigt dåligt, men han skötte sig bra som vanligt och var lika duktig som alltid. Han är nog världens bästa ponny! :) Vi hoppade en fjäder i studs och sedan hoppade vi en bana som gick ut på att dom skulle vara lösgjorda. Dem två första gångerna gick det piss, men sen så körde jag om och då hade jag mer jävlar annama i mig och då gick det kanon! Så ett bra slut på träningen, men absolut inte den bästa!
Detta är en bild från min och Blixs första Pay'n Jump. Jag var skitnöjd även fast det hade gått fort, okontrollerat och vart kaos inne på banan, men glad chey som var felfri, haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Så var det på min första tävling oxo :)

2012-04-05 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0