Dagens ridpass

Idag tränade jag dressyr på ridbanan, som igår. Och han var precis lika fin idag också, gud vilken ponny jag har alltså! Mamma fick några riktigt fina foton, men dom spar jag på tills imorgon :-) Imorgon blir det lite bloggning för mig, kommer hem ifrån skolan halv tre, efter det rida på Leo, och klockan fem ska jag vara framriden och klar på en klubbhäst, vid ridklubben som ligger 3 mil här ifrån, så jag kommer hem gör halv 8 ungefär, kanske hinner blogga från mobilen :-) // Astrid

Kommentarer
Postat av: Louisa

Sv: Okej vad härligt!! :D

Vi följer er redan men följ gärna oss!

Kram Louisa

2012-04-17 @ 21:59:40
URL: http://dressyrkul.blogg.se/
Postat av: l i s a l a l a r s s o n

Sv: detta blir då en blogg jag stannar på, bruka inte kolla annars men namnet var lätt att komma ihåg och designen var fin! :)

2012-04-18 @ 07:43:57
URL: http://lisalalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0