Gästbloggning Isabella Bergh

Hej alla powerpony läsare!


Jag heter Isabella Bergh och är 15 år och bor i norrlands huvudstad, Sundsvall! Bott här hela mitt liv på en travstall går då min pappa är travtränare (Robert Bergh). Men jag har iallafall 2 hästar just nu, en c-ponny som heter Sturevallens Caskad (även kallad Casse) som är en 16 årig valack som jag hoppar msv a hoppning på och satsar på SM :) Ska dock sälja honom till sommaren då jag börjar bli för stor... Har även en storhäst som jag inte har haft så länge, han är väldig pigg och speciell och vi har haft de tufft tillsammans men nu börjar all träning äntligen ge resultat och vi hoppar 120 nu och ska debutera 130 till sommaren :) 
Just nu är jag i Florida i USA men när jag kommer hem så ska jag börja rida Tilda Sjölinder's Kimberley (känd från ponnyakuten) och så småning om även tävla. Tilda kommer också tävla men de är mening att jag ska hoppa dom lite större klasserna. Men så fort dom båda börjar känna sig säker inne på banan så kommer dom gå långt! :) Jag har ridit kimsen 1 gång på en träning och de gick helt okej, men eftersom de var första gången och hon är speciell och vi kände inte varandra så kan man inte begära så mycket men de kommer nog gå fin fint. Nu vet ni lite om mig, kul att jag fick gästblogga här! :D

Tack tjejer för en bra blogg med fina bilder och bra inlägg! Fortsätt kämpa och ni kommer gå långt! :D 

Kramar Isabella Bergh - www.Isabellabergh.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0