Godmorgon bästa läsare!

Hejsvejs! Idag ska Blixen få en uteritt, blir troligtvis en skrittur då vi galopperade ganska mycket förra gången.
Sen kan det vara skönt också.
'
Nästa helg så ska jag tävla så jag ska ta och prova mina ridbyxor idag om jag kan ha dom för det blir ju inte så kul om jag kommer på att mina är för små på fredag, haha! ;) då blir det nog *KAOS*. Sen ska jag också kanske med mamma till Maxi och handla, jag tycker faktiskt det är ganska skojjigt, och ja, jag vet jag är konstig(!!).
'
Men ni får ha det dunderbäst så ska göra något skojjsigt, Kram!
Exakt såhär kommer vi se ut på tävlingen + att jag kommer ha min ridväst, min hjälm och mina stövlar, sen ska han ha sin sadel, sin martingal och sitt träns! :D
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0