Hur Blixen egentligen är!

Det var egentligen bara 1 person som fick till det riktigt hur Blixen är, men alla som gissade skulle ju få en länk så istället för att länka alla här och nu länkar jag en i varje inlägg så fler folk kikar in på era bloggar!
'
Denna beskrivning stämde bäst in på hur Blix är.
Jag tror att han är en pigg o glad ponny med mycket livsglädje. Jag tror inte att han tar så illa upp av bettet men känslig för skänkeln. Sen är han nog väldigt snäll i hanteringen.
Skrivet av Erika

'

Hur han är:

Blixen är väldigt pigg när man hoppar, rider ut eller är på nya platser. I dressyren är han dock inte lika pigg, men bara man jobbar väldigt ordentligt så kan han bli på tårna där oxå. Han går lätt ner på tygeln(tycker jag) och är känslig i munnen och för skänkeln. I hanteringen finns det inte någon snällare ponny, han står alltid still och om man åker iväg brukar jag kunna fixa honom helt själv, Blixen kommer lära mig massoooooor! ;)

Foto: Yohanna Andersson

 

//Anna



Kommentarer
Postat av: Louisa

Söt bild! :)

Kram Louisa ♥

2012-04-17 @ 19:11:49
URL: http://dressyrkul.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha! Tack så mycket för den underbara länken ;)

2012-04-17 @ 20:51:31
URL: http://erikabenjaminssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0