Något jag saknar enormt!

Sommaren 2011 - Lätt den grymmaste sommaren ever. Jag var i stallet nästan varje dag, jag och Pernilla åkte ut dit vid 10 på morgonen och åkte hem vid 8 på kvällen, vi hade mysiga hoppkvällar i stallet, jag saknar allt jättemycket! Dessutom var jag en hel del med kompisar, var i stugan och var även på ridläger. Sen sista veckan på sommarlovet fick jag veta att jag skulle byta skola, men som tur var vart allt det jättebra! Det kommer nog inte gå att uppleva en sån här bra sommar igen, aldrig! Sitter och skriver med Pernilla nu, gud vad jag saknar henne! ♥
'
Får hoppas att denna sommar blir lika bra, jag har ju Blixen som kommer göra allt superawesome!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0