Regnigt!

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggat något idag, har varit i skolan och varit med en kompis idag. Vet inte om det blir ridning för min del idag, det regnar och är pissväder ute, men eftersom att Blix ska stå imorgon får det nog bli en liten uteritt eller ett barbackapass, mysridning det vill säga!
'
Imorgon är det fredag, sen är det helg, måndag och tisdag har jag ledigt så det kommer bli bra med bloggning från min del. Härligt! :)
'
Jag är riktigt taggad på bloggen nu, det går underbart bra för oss nu! Fortsätt såhär, vi lovar att vi ska fixa en överraskning som ni kommer att uppskatta, we promise that! Förresten så får ni inte glömma att skicka in er outfit till outfit-tävlingen! Skicka bara bilden till [email protected] så kanske du vinner en länk + en utvärdering om just DIN blogg! ;)
Förresten så har Blix fina bucas-täcke gått sönder(det på bilden) så igår fick han ett nytt bucas-täcke i korallrött som han fick inviga idag! Han var så stilig så! ;)
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0