Tada!

Jag lekte lite i photoshop och kom på att jag kunde göra en lista med de saker jag helst av allt vill köpa detta år, tada! :)
- Swarowski/strass pannband
- John Whitaker luva, samma modell som mitt nya schabrak
- Sprenger stigbyglar

Helst av allt vill jag ha stigbyglarna för jag får verkligen ont i mina fucking knän efter jag har ridit och många tipsar om dom så det är väl det mest nödvändiga. Sen om det då inte hjälper kan jag ha dom iaf för dom är snyggare än mina snodd-stigbyglar...
//Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: tack! jag skulle faktiskt också vilja ha sprenger stigbyglar ;)

javisst, jag lägger till er nu och sen när ni ser detta lägger ni till mig :)

2012-04-02 @ 09:33:47
URL: http://fridabergvall.blogg.se/
Postat av: Lizette

Sv: ja det skulle varit jätte kul om du gjorde det! Vad är din mail? kan förklara där :)

2012-04-02 @ 10:47:01
URL: http://twiceasniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0