Häst 1

Har precis ridit grannens häst Bruna, som är travhäst i grunden, men hålls på att omskolas till ridhäst.
Jag galopperade henne mycket i djupsnön, och hon arbetade på riktigt bra måste jag säga! :)
Nu ska jag, mamma och min bästis åka till stallet och rida våra underbara ponnysar, Leo joggar idag, och min bästis häst Gullan är under igångsättning, så därför kommer vi att rida i ungefär 30 min idag.
I eftermiddag har vi bestämt oss för att åka med bästisen och hennes mamma till en ridsportbutik några mil härifrån och handla lite, vi får se om jag får med mig någonting hem :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint du lindar!:D Kan inte du filma när du lindar någon gång?:)

2012-12-27 @ 19:11:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0