Hej alla underbara!!

Nu är vi tillbaks igen, och denna gången för att stanna! :)
Tänkte berätta lite snabbt om vad som hänt på min och Leos sida sen sist, och jag tycket det är smartast att göra en punktlista;

x Vi har bytt stall
x Bytt tränare
x Tagit tag i hoppningen på allvar

Dessa saker har varit otroligt viktiga för oss. I nya stallet finns ridhus, ridbana, otroligt fint och varmt stall, sadelkammare med 20 grader, solarium, rinnande vatten och skrittmaskin, lyx!
Vi har även bytt tränare, lite trist då jag tränat för M så himla länge, men nya tränaren passar mig mycket bättre, och kommer att få mig och Leo till toppen!
Och vi har även tagit tag i hoppningen på allvar, och hopptränar nu med jämna mellanrum för tränare. Vi har tagit stora framsteg de senaste 2 träningar, oxrar på 80cm, och räcken på 90cm, men prydnader, UTAN PROBLEM! Helt sjukt var J har hjälpt oss med hoppningen! Från att inte hoppa 30, till där vi är idag, och längre ska vi! AWSOME! :)

Hade bäst, så hörs vi snart, och föresten, grymt att ni läser! :D

/ Astrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0