Hejhej!

Har kommit hem från staden nu, eller för ett tag sen. Vi hade bara tänkt ta en snabbis dit, men det blev en lång snabbis.... Om man nu säger så? ;) Vi åkte iallafall till nått ställe man kunde köpa kött på, sen åkte vi ner på stan en snabbis, kollade lite på skor nu på mellandagsrean. Hittade ett par überfina från Vagabond, men köpte dom inte.... Sen åkte vi vidare till Glada hästen och min syster skule kolla på jacka och jag ridbyxor. Slutade iallafall med ett par Kingsland ridbyxor som jag tycker är supersköna, kan visa bild på dom senare ikväll! :D
 
Ska snart äta och efter det ska jag ner till stallet och så väntas ridning på fuxen, hoppas Rivsie är på humör iallafall! 
Sånnaaaaaa! ;)
 
//Anna
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Guud vad snygga!:D

2012-12-29 @ 18:14:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0