Mål 2013

Jag tycker att det är otroligt viktigt att sätta mål för ett år, och nu tänkte jag ta mitt största mål år 2013, som ska genomföras.

Det är att få Leo att bli samma ponny på tävlingsbanan som hemma, alltså hur snabbreagerad, och pigg som helst vilket han inte kommit fram till på tävling än.
Nu med ny tränare, nytt år, större planer och mer kunskaper så ska detta kunna gå!

Jag har läst igenom alla tävlingar 2013 och valt ut de absolut bästa tävlingsplatserna, med de klasser som passar oss allra bäst, samt olika meeting, och cuper.
Ärligt talat så går det inte att beskriva med ord hur sjukt mycket jag längtar efter att få duscha hästen kvällen innan, packa och putsa all utrustning, skriva ut kartor och startlistor, gå upp tidigt, lasta hästen och åka. Helst sjukt vad jag längtar!

/ Astrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0