Presentation om Anna och Blixen

Mitt namn är då Anna Johansson. Jag är född i november 1998 alltså är jag 13 år. Jag bor tillsammans med min familj på en gård i Västerås. På gården bor även min ponny Blixen, en till ponny vid namn River, en hund och några kycklingar. På min fritid har ni säkert listat ut vad jag gör, jag rider nämligen på min söta lilla ponny. Jag är  nästan alltid glad och sprallig, haha!
'
Blixen - d-ponny valack
Blixen är min korsningsponny e: Molstabergs action man och u: Aida ox som är född 2002. Han är korsning mellan welsh mountain och Arabiskt fullblod. Han är en pigg och glad herre som älskar att hoppa, rida dressyr och mest av allt att rejsa! Även fast han är så ung ser jag han som en läromästare, han lär mig nya saker nästan varje dag. Tillsammans har vi tävlat upp till LD hoppning, snart ska vi debutera LC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0