Funderingar!

Sitter och tänker lite på vad jag ska sätta upp för mål med Blixen. Just nu känner jag bara att jag vill tävla upp till LA. Förut ville jag SM, men det går 130 med mig och jag vet inte riktigt om jag vill hoppa så högt med Blixen. Och för att komma dit behövs mycket tävlingar. Nästan varje helg. Alltså kommer det slita mycket på honom och det vill jag absolut inte.
 
Sen ska jag försöka ta upp honom till LA eller högre i dressyren. För han är duktig på dressyr och det sliter inte lika mycket. Och såfort jag får en dressyrsadel. Då ska vi fytusan erövra dressyrbanorna, haha! ;)
 
Fast jag får absolut inte fastna för dressyren, för det bästa Blixen vet är att hoppa. :D
 
Vart lite konstigt inlägg, men man måste få fundera sometimes!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fin han är!

2012-07-04 @ 22:42:43
Postat av: Sofia

Nejmen du, det sliter inte på dom att gå höga klasser. Inte om de är tränade att klara av det! Du behöver ju inte siktar på att rida ett SM imorgon men jag tycker att du ska ha det som ett långsiktigt mål. Det är en fin ponny du har, bara att sikta mot stjärnorna! :) <3

2012-07-05 @ 00:43:54
URL: http://sofiakristiansson.blogg.se
Postat av: Sofi

Hej!! :) Länkbyte? Idag?

2012-07-05 @ 09:26:39
URL: http://juliaochsofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0