Hej!

Hallå alla underbara bloggläsare!
Jag och min familj bor i stugan just nu, och nu är vi hemma i någon timme för att elda osv. Igår när jag cyklade tappade jag min HTC mobil i backen så den är helt trasig. Nu är alla mobilnummer raderade, han min farfars gamla mobil nu xD Så Anna, skicka gärna ett SMS till mig, jag kan inte nå dig då jag inte kommer att ha internet på flera dagar, och har inte ditt nummer i min "nya" mobil :-(
 
Men iallafall så har inte tiden till bloggen funnits då jag brukar mobilblogga. Men Leo går bättre än någonsin och vi har inte vart ut på några fler tävlingar. Han går riktigt bra i dressyren nu, riktigt j*vla bra!
 
Jag är hemskt ledsen för att jag inte bloggat någonting på sistone, jag ska förbättre det så fort jag får min Iphone!
(Ska få min mosters gamla iphone, mot min gamla tågbana! xD)
 

Kommentarer
Postat av: ♥Elin & Loffe♥

fin blogg!

2012-07-17 @ 21:52:37
URL: http://loffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0