Kom ihåg lista

Nästa helg på Fradag åker jag och Leo på vårt första meeting i Torsby. Jag ska trimma honom på fredag kväll, och tävla LB-LA på lördag och LA-LAP1 på sönag. Anledningen till att jag rider så många klasser är att jag vill verkligen få honom avslappnad, vilket är vårt absolut största problem. Leo är i vanliga fall full av energi, världens piggaste.
Håller på att göra en kom ihåg lista, såhär ser den ut än så länge:
  • 2 elr. 3 vita schabrak
  • Två träns inkl. ledträns
  • Nummerlapp
  • Borstar
  • Knoppsaker
  • Mat 
  • Sadel + sadelgjord
  • Stövlar
  • Hjälm
  • Spö
  • Sporrar
  • Täcken
  • Grimma + grimmskaft
  • Sadelbocken + tränshängaren
  • Krokar
  • Handskar
  • Kavaj
  • Ridbyxor 2st
  • Shorta 2 st
  • Plastrong + plastrongnål
  • Hästgodis
  • Lindor + paddar
  • Skydd
  • Ridtäcke
  • Jackor
Oj, det var allt jag kom på nu, blir antagligen en hel del saker till, då vi ska sova borta i 2 nätter :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0