Planerar tävlingar med syrran!

Sitter framför köksbordet och planerar lite tävlingar inför hösten, hittills har jag kommit fram till 4 tävlingar, tror sista lokala är i oktober. Sen efter det blir det väl lite P&J så vi inte kommer av oss helt. Sen ska han även få någon veckas vintervila! ^^,
 
12 Augusti - Surahammar, LD - LC
25 Augusti - Fagersta, LD - LC(stil)
1 September - VRS, LC
23 September - Stora Ekeby, LC
(13 Oktober - Fagersta, vet inte vilka klasser, men ev debutera LB)
 

Tänkte vara med i Kungsör, men hinner troligtvis inte träna upp mig tills dess ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild!:D

2012-07-23 @ 08:48:33
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Micha

Hej Anna! Vet inte om detta endast skedde på denna bild eller om det händer för jämnan. För sånnafall måste jag bara varna dig!
Har man remont nosgrimma måste den sitta på den hårda delen på hästens huvud, alltså längre upp än vad den sitter på den där bilden. Om man inte har det så försämrar man hästens luftvägar när den rids vilket inte är bra för den alls såklart. Men som sagt, vet inte om det var just på den bilden att den halkat ner eller något. Ville bara vara noga med att se så du visste, så inte din fina ponny blir skadad på något sätt <3
Ha en trevlig dag! <3

Svar: Den hade halkat ner lite på den bilden, du ser nog troligvis att den är lite neråtböjd ^^ Det var precis innan jag hoppade av. Sen rider jag inte med remontgrimma längre, han går i form med det utan att jag kräver det så gillar den inte riktigt :P
Hihi, men tack för att du sa till, alltid bra om du ser något som är tokigt <3

Ha en trevlig dag du med :D
None None

2012-07-23 @ 10:12:55
URL: http://mshastarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0