Svar på kommentar:

 
svar: Alltså nej det tror jag inte faktiskt. Anledningen till att jag inte rider Blix så mycket med den och inte känner mig i krav av en sån är den att han har såpass lätt att gå i en bra form. När jag rider med remontnosgrimman så blir han bara så överdriven och går i form såfort jag tar i tyglarna och det gillar inte jag så mycket då jag vill arbeta till att få honom fin. Jag är inte en sån person som vill få allt gratis! ;) Så i princip blir det som att sätta på han snodd eller graman för mig, haha xD Jag är kanske lite dålig att förklara, men hoppas ni förstår! :D
 
Det finns mycket bra med den nosgrimman så jag tycker den är värd att prova, endel hästar kanske älskar den, endel kanske inte gillar den alls! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0