Tävlingsset x4

Här är alla mina tävlingsset, haha, orkade inte ta loss alla pannband för dom satt på tränsen... Men aja, luvor ska skaffas till alla set, men ska först sälja mina som är i fel storlek. Dom kommer upp under dagen! ^^
 
Tillbaks till saken, aja, ni får gärna säga vilket ni tycker är snyggast och vilket jag ska ha på nästa tävling! :) Som ni kanske ser så var inte alla schabraken tvättade, samma sak med benskydden och bootsen, så nu idag är nästa projekt att tvätta dom!
 
1. Hansbo schabrak + luva + flätat pannband + benskydd från Equi-guard
2.Glen Gordon schabrak + boots + benskydd från Equi-guard
3. Schabrak från Horsesaver + benskydd från Tekna + boots från equi-guard
4.Schabrak från John Whitaker + benskydd + boots från Equi-guard
 
Vilket är snyggast enligt dig? Vilket ska jag ha på nästa tävling? 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

2:an eller 1:an :D

2012-07-23 @ 13:43:26
URL: http://TakeTheDay.devote.se
Postat av: Anonym

1:a eller 3:e :)

2012-07-24 @ 09:54:20
Postat av: Isabell

1:an var snyggast. Det tycker jag att du ska ha nästa tävling! :D

2012-07-24 @ 18:01:07
URL: http://TheGloryDays.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Jag tycker du ska ha den första men skippa det flätade pannbandet och kör på strass eller vanligt läderpannband. Det flätade pannbandet och luvan blir som kaka på kaka, lite mycket.
Eller kanske 2:an den va också snygg. :)

2012-07-25 @ 13:14:01
URL: http://www.norrlandsryttarinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0