Yesterday and Today!

Tjolahoppsan på er! Förlåt att jag varit kass på att uppdatera, men jag har inte haft mycket tid till bloggen inte. För det första så tältade jag och två kompisar lördag-söndag och då kunde jag inte blogga. Sen igår var jag med dom hela dagen, nästan, Till typ klockan 5. Sen skrittade jag ut Blix, travade även en kort sträcka. Han lyssnade bra, men var pigg för det blåste mycket... 
 
Sen idag har jag och mamma varit på loppis hela dagen och sålt kläder och så. Nu ska jag gå ner till stallet och mocka och fixa. Sen ska Blixen skrittas ut en kortis bara för att få röra på sej. Bra det med! Sen ska jag gå och lägga mig tidigt ikväll för jag är så j***a trött så ni inte tror det. ;)
 
Hoppas ni har läst bloggen förfullt igår. Dessutom var statestiken grym igår. Runt 100 besökare, yääy! 
 
Sen resten av veckan ska jag ta hand om denna sötnos. Kanske skrittar ut honom lite, han har ju trotts allt vilat i en och en halv vecka nu så han är nog allt annat en trött och seg!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag ska ska skaffa ponny till hösten, men jag vet att det tar up mycket tid, har ni/du några tips? :D

Har inte en blogg så svara gärna i ett inlägg! ;)

2012-07-02 @ 18:54:14
Postat av: Malin

Söt häst :)

2012-07-02 @ 21:02:30
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0