Aviiiis!

Åh, jag är så himla avundsjuk på min systers catago silverboots. Jag vill också ha sånna! Även fast hon sagt att jag kanske får låna dom någon gång så är dom inte mina. Jag vill ha egna sånna i typ silver, guld och brons, meeeen, dom finns inte på Glada Hästen så kan inte typ köpa dom, men jag ska försöka få med mig mamma till Ullared då dom tydligen är billligare där och då ska jag köpa sånna i allaaa färger, hihi! 
 
Ni lär vi erkänna att Blix var snygg i dom! Han fick faktiskt låna dom förut, efter en stunds tjatande på syster, men man ska aldrig ge upp, tro mej! 
Om någon har sånna skulle det vara sjukt snällt om ni svarade, är dom bra kvalité? 

Kommentarer
Postat av: Ebba wallin

Fin blogg och bra

2012-06-28 @ 20:15:05
URL: http://sotaalladin.blogg.se
Postat av: SofiRN

Dem är skit bra!! Har sånna i guld :D <3
(glöm inte att vi följer er på bloglovin nu nummer 93 tror jag. xD)

2012-06-28 @ 20:48:54
URL: http://juliaochsofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0