Dagens ridpass i bilder

Det är så otroligt skönt att äntligen kunna göra det jag igentligen vill göra, hoppa. Vi köpte lixom Leo för att jag skulle hoppa med honom, men han vägrade. Nu, när vi köpt en dressyrsaden för över 30.000kr så börjar ponnyn hoppa! :-O Hur fan ska jag göra nu, jag vill ju hoppa!?
Jag och mamma har iallafall kommer överens om att om han fortsätter att utvecklas och hoppa allting, så ska jag börja tävla i hoppning också.
 
Nudu Anna, snart får du skriva två hoppryttare på våre headers istället ;-)
 
Vilken bild är er favorit?
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Så du vill egentligen vara hoppryttare?:)

Den fjärde nerifrån är nog min favorit!:D

2012-06-29 @ 19:44:36
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Josefine ♥

Coolt! ;D Gillar 1.a och sista ^^

2012-06-29 @ 21:29:21
URL: http://polkaponnyn.blogg.se
Postat av: Anna

JAAAAAA! :D

hoppning is the best ;))

2012-06-29 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0