Det bästa med Blixen!

Han är så otroligt snäll - Han är verkligen supersnäll. Han skulle aldrig göra något taskigt. När jag gråter är det honom jag vänder mig till, då som känner han på sig att jag är ledsen så han ställer sig brevis mig och vill mysa, bara den personligheten är underbar.

Han ger en bättre självförtroende - Han gör verkligen det. Visst, vi kanske råkar riva ett hinder, men han ger en ändå bra självförtroende, för han får mig att känna mig BÄST! Nästan efter varje hopptävling/träning går jag ut med ett leende på läpparna.

Han är lätt, men endå svår - När man ser filmer på honom ser han ut att vara jättelätt, men sanningen är att det är tvärt om. Jag har kämpat otroligt mycket. Speciellt i hoppningen. Första hoppträningarna var nog inte så vackra. Jag var nästan kass på att hoppa och det såg nog väldigt flängigt ut. Han drog sig mot mitten och allt blev pannkaka. Men nu några månader senare har jag lärt mig så otroligt mycket. Såfort han försöker dra lite mot mitten vet jag hur jag ska göra.
//Anna

Kommentarer
Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

jag verkligen blev kär i eran blogg!

Älskar headern och designen och ni har bra inlägg.



Ska vi följa varandra via bloglovin ♥

2012-06-03 @ 11:13:42
URL: http://brkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0