Flashbacks!

Detta var första ridpasset hemma i höstas. Vi hade precis flyttat över ponnysarna och dagen efter red vi på ängen. Jag kommer ihåg att Blixi var dunderpigg och la massa backutsparkar och bockade även. Shit vad glad han var, jag med för den delen! :D
 
 
 
 
Sen efter det red jag även River på samma ställe. Det var under en period han var väldigt stark när man red på ängar så då var jag jätteglad att jag kunde galoppera utan att han skulle bli jättestark. 
 
Nu är River inte alls stark. Vi kan i princip rejsa på ängar och gräsmattor utan att han blir jättestark, underbara lilla ponny! 
 
Jag har massor med mer bildbomber från tillfällen för ungefär ett - två år sen, om ni vill se sånna är det bara att kommentera! :D
 

Kommentarer
Postat av: Denice

Sv: Det är lugnt! Fin blogg ni har :)
Hoppas ni också vill följa mig och min häst tillbaka till tävlingsbanan efter våran olycka i slutet av maj!

kram ^^

2012-06-28 @ 12:33:42
URL: http://deniceskoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0