Godmorgon alla gla'a!

Hejhopp! Uppdateringen nu på sistone har varit ganska dålig, men jag tycker inte det är så kul att blogga när inte Astrid bloggar mycket alls. Det känns lixom så ovärt, för att det är ändå en blogg vi driver tillsammans, men vi får väl hoppas att hon börjar uppdatera bättre snart igen. Jag ska i vilket fall göra mitt allra bästa för att hålla igång bloggen. Dessutom kommer det komma upp en väldigt rolig sak snart på bloggen, så missa inte det! :D
 
 
Idag så ska jag fira min syster som fyller år. Så om ni vill vara riktigt snälla mot henne kan ni på in på hennes blogg och kommentera så blir nog hon glad! :D
Sen ska jag också ta ett barbackapass på Blixen.
 
Aja, konstigt inlägg, men Hejdååå! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Sv. Vinnarna av veckans blogg kommer upp idag! Håll koll om det blev just du --> http://topelite.blogg.se/
Kram

2012-06-23 @ 11:13:36
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0