8 Mars

Idag är det 8 Mars, ingen speciell dag igentligen. Jag tänkte tala om för er vad jag och Leo pysslar med under denna härligt iskalla Torsdag.

15.00 : Pappa tar in Leo och Leo får mat
17.30 : Jag ger Leo lite extra havre
18.45 : Åker till ridhuset och hopptränar
20.00 : Kvällsmat

Som ni redan har läst så ska vi hoppträna idag igen. Vi är verkligen på gång med hoppningen nu, så jag är väldigt taggad och förväntansfull. Jag hoppas verkligen att det går lika bra så de senaste 3 eller 4 gångerna!
Ni får reda på efteråt hur det gått!


Har under tiden här på bloggen märkt att på alla bilder ifrån denna tävling har jag väldigt långa tyglar :-S Men det är någonting som jag jobbat stenhårt med, så det är borta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0