Alla mina grimmor

Tänkte göra ett inlägg med alla mina grimmor, samt min favorit + motivering. Kanske inte det mest intressanta inlägg, men alltid något.

Min vardagliga favorit: Den röda!
Det är en jättemysig grimma med bra passform. Den är inte allt för dyt heller.


Bucasgrimman.
Använde den förut, men sen fick jag min röda. Jättefin, med Smart ringsom gör att "käkremmens" knäppe inte ligger emot hästens huvud.


Och så lädergrimman som jag använder när jag åker bort på tävling. Annars gillar jag inte lädergrimmor.

Så min favorit som jag absolut kan rekomendera till er är den Röda grimman. Om någon är intresserad av pris och vart jag köpt den så kan jag försöka ta reda på det.
Till detta har jag ett rött grimmskaft med guldig kedja.

// Astrid

Kommentarer
Postat av: Anna

OJ ! Förlåt, råkade klicka på klistra in O: Kan du radera den kommentaren ? (a)



sv; Dagen har varit bra! Är ledig så :)



Själv då ? :)

2012-03-19 @ 14:39:05
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Ja gör så :)



Fråga/Åsikt - Jag Har 3 grimmor till min ponny jag med. Dock har jag ingen Läder, funderar på att köpa det. Kan du ge tips på vilken man kan köpa? Är ganska nogran med att den ska sitta bra :) Vart kan man köpa ett grimmskaft med kedja? :D Har verkligen letat.. haha ;)

2012-03-19 @ 15:24:30
URL: http://imdaonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0