Dagens ridpass 13 Mars

Sammanfattning: Shit, vilken fin ponnie jag har! ♥

Idag red jag dressyr på ponnyn min. Tränade på att han skulle gå i fin form i traven och att han skulle trampa på bra, han har lätt att bara dra fötterna efter sig ibland, men det gjorde han inte idag. Idag gick det verkligen super, han har nog aldrig gått så fint med mig. Men det behövs lite mer träning i vänster varv, han trampar under sig bra men formen sitter inte där riktigt ännu. Om det fortsätter såhär ser ni nog oss snart på dressyrbanorna också! :)
Förresten så fick jag hem schabraket jag vann i vintras idag så provade det på Blix, han passade super i det! ♥
Träns: Ihopplock (chetak & Hööks)
Schabrak: Copperfield
Sadel: Santa Cruz
Ridtäcke: Showmaster

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Härligt & höra! Visst kan vi göra det,säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt efter :)

2012-03-13 @ 23:07:18
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0