Dålig uppdateting

Jag får be om ursäkt för att det blivit snålt med bloggning från min sida idag. Jag har som ni säkert redan vet varit på dressyrträning sedan klockan 15, kom sedan hem vid ca. 20.30. Därefter åt vi mat och tittat lite på melodifestivalen. Så nu ska jag försöka att somna, och imorgon åker vi klockan 07.00. Leo sover kvar vid klubben inatt, så slipper vi köra honom så tidigt. Imorgon kommer mamma att filma, och då ska ni även få veta hur det gått under båda dagarna. Jag kan iallafall avslöja att det gick skitbra, och att jag lånar min tränare Nans equipe sadel :-) Kan avsluta med att säga att jag verkligen hoppas att Loreen vinner ikväll, för hon äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0