.

Alltså om man tänker efter lite hur mycket tid man lägger ner på just hästarna är det verkligen supermycket. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan hästar, jag tror jag skulle bryta ihop. Det är lixom Blixen jag går till dom tillfällena jag är ledsen eller bara är depp. Vem skulle jag annars gå till lixom, han är lixom den personen i mitt hjärta, han håller inne allt, berättar inget. Det finns ingen som bertyder så mycket för mig som honom (förutom min familj), han är mitt allt, han har en stor plats i mitt hjärta, han är min ponny, min bästaste Blix! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: alva

Åh, jag önskar jag ägde ponnyn jag lånar nu... ska lämna tillbaka honom om 2 månader och det suger :( Önskar jag inte behövde...

2012-03-20 @ 17:52:13
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: ida

Vilken fin blogg ni har, söta ponnyer och fina bilder! :)

2012-03-20 @ 19:18:20
URL: http://idalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0