Helgens Schema

I helngen är det återigen träning för "Danne". Gissa om jag längtat, det var väldigt länge sedan sist då han varit sjuk. Men nu är det iallafall meningen att han ska komma. Leo vilar idag, då blir det krut imorgon. För en som inte kunde lista ut det så är "Danne" en dressyrtränare.
På lördag rider jag klockan 16.30 och på söndag rider jag tillsammans med en annan klockan 08.30. Förmodligen lyckas jag övertala mamma om att filma.
Föresten så pratade jag med Anna. Hon har lite problem med internet på både datorn och mobilen, så kanske lite dålig uppdatering ifrån henne.


Kommentarer
Postat av: Maja och Agnes

Fin blogg !! :D

2012-03-09 @ 18:26:40
URL: http://djurflickorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0