Hoppträningen idag på River

Idag var det lill-River som fick följa med på hoppträning.
Dock började inte dagen perfa. Det började regna och då tänkte jag att jag skulle ta in dom för River gick utan täcke och då skulle ju han bli dyngsur. Då skulle jag hämta dom, men då sätter dom av i full fart och börjar busa massor. Sen ropar jag på dom och dom bara fortsätter, sen hämtar jag en hö-tuss och dom bryr sig inte ens... Då gillade jag dom inte direkt jättemycket. Sen som tur var kom mamma och Linnea hem och hjälpte mig ta in dom, skönt dä!
'
Iallafall, tillbaks till ämnet. Hoppträningen gick bra. Vi hoppade först på volt och då vart River jättefin, tycker jag iallafall. Sedan hoppade vi en kombination längs en vägg. Det gick inte lika bra. Fick några stopp på andra hindret men tillslut fick jag över honom så då funkade det iallafall. Sen hoppade vi en liten bana. Första gånger gick det sådär, hade fel tempo dessutom stannade han på det där andra hindret i kombinationen. Men sen när jag bara hoppade om den gick det finfint. Sen hoppade jag hela banan igen och det var helt underbart så fin han var. Kom perfekt på alla hinder, till och med kombinationen. Så supernöjd i helhet eftersom det slutade bra! :D

Förresten så ska jag troligtvis träna terräng på lördag, Sofia har typ dragit in mig i det där ;)
//Anna

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Hihihihihihihiii! :D

2012-03-28 @ 22:02:30
Postat av: Sofie

Snyggt! :D

Vad avis jag blir... låter kul med terräng. ;)

2012-03-29 @ 08:09:45
URL: http://loewen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit duktig du är :D

2012-03-29 @ 09:33:14
Postat av: Alma

Men åhh vad avundsjuk jag blir! Ni är såå fina <3

2012-03-29 @ 09:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0