Superhärlig vårdag

Oj vad skönt det var ute idag! Det går bara inte att motstå att träna dressyr ute på åkern, med mamma som fotograf. Så ni kan vänta er några härliga bilder fram emot kvällen. Jag har precis tagit in Leo, jag kom hem ifrån skolan klockan halv fyra ungefär. Typiskt att när jag gick på vägen mot stallet med Leo kom M på sin hingst ridandes. Gissa vilken ponny som bockade när hans matte gick med honom? Leo såklart. Hihi, önskar att brorsan fotat den sekunden, men han hade ingen lust att följa med.
Nu ska jag äta, och efter det blir det ridning!!


Vad har ni för väder idag? ALLA SVARAR!!

Kommentarer
Postat av: Elleonor

Här i Göteborg är det också ganska fint väder! :D

2012-03-12 @ 17:30:08
Postat av: Ellinore

Tack så mycket,desamma :)

Det är bara bra,själv då :D?

2012-03-12 @ 18:03:33
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: emme

jätte fin blogg :P

2012-03-12 @ 18:12:56
URL: http://emmefaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0