Svar på kommentar:

Lizette om Frissan!:
jätte fin blogg och intressant! Undrar om ni gör designer? Kram :)

12 Mars, 22:30
Svar: Innan har jag gjort designer till ganska många, men eftersom att jag går i skolan har jag även läxor och sånt + att jag ska ta hand om hästen varje dag, så kan det vara skönt med lite frittid också. Så just nu gör jag inte, men jag ska höra med mamma om hon kan hjälpa mig skaffa kort och bankkonto så kanske jag såsmåningom kan börja sälja bloggdesigner för 30-50 kr? ;)

Kommentarer
Postat av: angelina

tack :D ha en underbar dag!!

2012-03-13 @ 07:57:56
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Lizette

Det är klart det inte ska ta upp din tid, för du ska ju göra det du själv vill göra och vill hinna med, men hoppas du får tid så kanske jag akn beställa en av dig! :) Är i ganska stort behovv av en då jag inte själv vet hur man gör en :/

p.s kul att du svarade i ett inlägg! :D

2012-03-13 @ 19:22:13
URL: http://twiceasniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0