Träningsdags

Idag ska jag och Leo träna lektion hemma hos Nan. Jag har precis kommit hem ifrån skolan, och ska äta, för att sedan ta in Leo så han får äta. Jag ska träna vid fyra ungefär, vilket betyder att det fortfarande är ljust ute, och att mamma kommer att kunna fota!
Såg att några läsare önskat filmer, för min del går det inte att ladda upp, eller kanske! Om vi tar gamla digitalkameran och inte filmkameran, hoppas att det fungerar! Det lovar jag att vi ska pröva idag.
Nu ska jag äta, och plocka ihop en outfit tills träningen, uppdaterar er lite senare.



// Astrid

Kommentarer
Postat av: Embla :)

Guu vilken fin kille! :D

2012-03-23 @ 08:21:12
URL: http://emblasantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0