Arboga 20 Maj resultat

Idag var jag och tävlade i Arboga, måste säga att det var ett väldigt mysigt ställe som jag gärna vill åka tillbaka till. Dessutom var det superbra anornat.
'
Blixen var jätteduktig idag trotts att matte gjorde lite fel ibland.
LD - I denna klassen började jag skritta fram försent då vi hade räknat ut att jag skulle startat lite senare än vad det blev av. Han skritta fram i 10 minuter och rida igång i 5-10 minuter = superstress. När jag skulle in på framhoppningen dessutom så ropade dom in mig på banan.
'
Vi gick i vilket fall in på banan och körde på som vanligt. Blixen hoppade superbra förutom att avståndet vart lite fel på en reklam-oxer men annars gick det kanon, gick ut från den banan med ett leende på läpparna, är jättestolt över honom! 0 fel! :D

LC - Han rida fram lite mer tills denna klass, det kändes bra inne på framridningen, han hoppade bra och var pigg och framåt. Sedan gick jag in på banan och satsade på att få en bra känsla.
'
Han hoppade super, dock tappade jag honom lite till två:an och då fick vi ett skitpet, men jag menar. Vad mer kan man kräva, det var min och Blixens första LC och jag var supernöjd. Åh, han är världens underbaraste. 4 fel - (ryttarmiss)
Nu ska jag chilla lite, är väldigt trött och sen efter det ska jag föra över alla bilder på datorn så jag sedan efter det kan publicera dom bästa på bloggen! ;)
//Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyggt! Ska bli kul att se bilder :-D

2012-05-20 @ 14:56:34
URL: http://loewen.blogg.se/
Postat av: Elin

Ni är jätteduktiga!:D Har du en Racesafe-väst?:) I så fall, vad tycker du om den?

2012-05-20 @ 15:07:46
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Elleonor

Fint det ser ut! :D

2012-05-21 @ 21:08:59
URL: http://twohorsesonegiiirl.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0