Dressyrträning

Idag vart det dressyrträning för min och Blixens del. Det var riktigt roligt att träna dressyr, riktigt riktigt riktigt skoj faktiskt. Det känns som att jag kommer få det lättare i hoppningen när jag rider mer dressyr.
'
Jag fick träna på att ställa, flytta för skänkeln, men även mycket på serpentiner och avbrott. Det var riktigt nyttigt då det var mycket svårare än jag trott. Alltså hade jag troligtvis fått en 2:a på mina serpentiner innan på ett dressyrpogram då jag inte trode man skulle ut till kanten, oubs. ;)
'
Blixen skötte sig galant, han vart jätte mjuk och lydig i slutet. Både jag och Blixen var trötta efter träningen, han gäspade massor, söten! ♥
Hej stolsits!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kul att det gick bra!

2012-05-30 @ 20:43:27
Postat av: ElinT

Kul att det gick bra! Är Blixten en dressyr eller hopp ponny?:)

2012-05-31 @ 08:12:22
URL: http://elintaalasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0