Gårdagen + Dagen

Fredag: Det blev en sen uteritt, mamma och pappa gick med hunden och jag och Linnea red, übermysigt! Blixen var överallt, ville inte stå still, stog och trampade på stället och var almänt knasig, men roligt ändå!
'
Lördag: Red dressyr idag, i början var han lite stel, men sen bet jag verkligen ihop och började om från 0. Då släppte allt, han var superfin och lyssnade jättebra. Körde mycket skänkelvikningar, sidvärdsrörelser, ryggningar och galoppfattningar. Han vart lösgjord och superfin i formen, nu behövs bara lite finlir sen så lär jag välkommna mig lite mer till dressyrens värld. Blixen köptes trotts allt som dressyrponny och förra ägaren har gjort superfint jobb med honom så han är jättefin dressyrponny, hihi! Det visste ni säkert inte! ;)
//Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

söt ponny :D hoppas ni haft en toppen helg! :)

2012-05-13 @ 00:28:24
URL: http://jjessicaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0