Ledigt!

Förlåt för att jag inte uppdaterat er så bra, men jag har faktiskt en ursäkt! ;)
'
Igår kom jag hem från skolan vid 2, då skulle jag fixa allt i stallet, äta, duscha och gå ut med hunden, sen vid 5 skulle jag iväg så fick lite brådis. Då är det inte bloggen man tänker på först av allt. Sen sov jag över hos Sofia och idag var jag med henne på tävling. Hon och Benji var superduktiga! :) Sen kom jag hem vid typ 6, vi var och handlade lite och så. Nu har jag nyss vart nere i stallet och fixat allt åt Blixen, han får vila idag! På söndag äre tävling, TAGGA, TAGGA, TAGGA!
'
Sen får jag bjuda er på min torra torsdagshumår! ;)
För övrigt så är jag ledig nu under fyra dagar, riktigt skönt! Tordag, fredag, lördag, söndag = chiill!
Ni får ha det jättebäst, för nu ska jag ta in min häst! :D
torrhumår.se ?

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0