Oj

Gud vad dålig jag är på att blogga!
Igår var jag ju på tävling, och 10 minuter efter att vi kommit hem ringde min tränare och sa att jag skulle komma till ridklubben 2 mil bort och hjälpa henne med hästarna då hon tävlade där på hemmatävlingarna.
Så jag kom hem därifrån klockan 21.00, och du dushade jag.
Nu han jag precis ridit på Leo, och ska snart åka till ridklubben och hjälpa Nan med Frans och Salsa för dagens startar :-)
Igår blev hon tvp på Frans, missnöjd x)

Jag tävlade ju Lagtävlansprogrammet i Insjön. Det gick dåligt, men jag var iallafall bäst i laget på 62%, jag var helt säker på att dom sa 52 i högtalarna :-) Är missnöjd med ritten, men riktigt nöjd med precenten. Laget blev tvåa, det var ju helt okej ^^ :D


// Astrid

Kommentarer
Postat av: Sofie

Anna:

Har du planerat in nästa tävling med Blixen?

Vad är era mål? Båda tävlingsmässigt och annars också... :D



Du får gärna svara i ett inläggom du ivll ;)

2012-05-06 @ 14:22:44
URL: http://loewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0