tusen år sen jag bloggade!

Känns så iallafall! Kan sammanfatta dagen och gårdagen vilket fall.

Igår:
På morgonen fotade jag Linnea och River, massor med bilder. Sen efter det mockade jag och fixade allt i stallet. Sen vid typ 5 -halv 6 åkte vi in till Glada Hästen på sadelkontroll. Sån tur va så låg sadeln bra, dock åker den fram lite då han har lite sommarmage, haha! ;) Men vi fick ett tips och det var att skaffa magplatta så det blir väl nästa inköp, i guess?
'
Sen på kvällen duschade vi båda hästarna och schamponerade in dom så dom blev riktigt rena. Först tänkte vi bara göra på River eftersom att han skulle tävla dagen efter, men jag tänkte att när vi ändå fixat och kopplat in varmvatten så kan jag duscha Blix också, så det gjorde jag. Sen fick han komma in och mysa med sitt älskade micro-fleece täcket :D


Idag:
Har jag varit med min syster på tävling hela dagen. Det har varit en riktigt skojjig dag, det var många väldigt fina ponnysar där så det var kul att titta på. Linnea red i vilket fall LB:0 och LB:1. I den första klassen(lb:o) så var hon inte jättenöjd vad jag förstått, men dom fick ihop 58% vilket jag tycker är riktigt bra för jag vet själv att jag skulle få typ 40%, oup ;)
'
Sen i LB:1 tänkte hon på lite mer saker och då gick det mycket bättre, då fick dom ihop 60% och dom låg i ledning när 5 ekipage hade ridit. Dock var det ganska många kvar så hon vart nerputtad lite, men jag tror hon kom på 6:e plats eller något sånt. Det vart vilket fall ingen placering, men hon var supernöjd! :)
'
Sen nu har jag varit nere och ridit ett dressyrpass på min lille prins, han skötte sig galant, skriver mer senare för nu tror jag inte att ni orkar läsa mer, Kram
//Anna!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Oj, det var mycket! :)

2012-05-27 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0