Eftermiddagsgöra! ;)

Har suttit och gjort en rätt lång lista nu som jag satt upp på min anteckningsvägg i mitt rum. Har skrivit upp mål för mig, Blixen och River. Här är målen som jag skrev upp:

Blixen

Sätta en bra runda med flyt i en regional LB utan stopp och massa rivningar

Få till en bra ritt i LB:1 över 60%

Få en placering i hoppning, ev dressyr

Känna oss redo för att hoppa LA till nästa år

Få till styrkan i galoppen så jag lättare kan reglera han.

Hitta en bra hopptränare som kan hjälpa oss på vägen.

River

Nolla en LC hoppning(90cm)

Hoppträna lite för skojs skull och få till rätt galopp

Få bättre kontroll på galoppen

Inte ta allt på största allvar, bara för skojs skull!

Anna

Satsa ännu mer på ridningen, även fast det regnar verkligen kämpa på!!

Få bättre kondition och bli starkare så det underlättar i ridningen

Springa en gång i veckan på vår/sommar/höst och åka skidor så ofta det går på vintern

Få godkänt i alla ämnen i skolan och inte sänka mig!

Lära mig att äta nyttigare, inte bara gurka och tomat, mer rotfrukter osv!

 

” I can do it, I will do it, I do it!”


Nu ska jag njuta i ledigheten och så ska jag gå in och ta en varm dusch och sen sätta på mig myskläder och kolla på någon rolig film så jag inte bara sitter och gör ingenting ;)

 

 
Ha det bra världens bästa läsare!!! Förresten så är jag jätteglad för jag har fått erbjudande att blogga för weride, alltså istället för min privata blogg som inte bara handlar om hästarna. Så dom håller på att fixa iordning den sen kommer jag börja blogga där, men I hope u remember, kommer inte sluta blogga mindre här! :D
 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0