Fan

Gissa vad? Jo, jag är förkyld igen! :O
Fy fan vad trött jag är på detta helv*te, jag vill vara frisk ju!
Hade lite flyt, så Leo skulle iaf vila idag, men däremot kommer jag INTE att kunna hålla mig från att åka lite skidor :)
Har suttit och kollat Tour De Ski hela morgonen nu, snacka om taggad! :)

Förresten så laddade jag ner en ny app igår, den heter My Horse Life. Man skriver in mål, skoningar, veterinärbesök osv. Jag tycker att den är jättebra, och kom på id'en att göra en "profil", med mig själv, där jag skriver mina träningar, tex. skidor, och det funkade super! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig!:)

2013-01-02 @ 11:54:56
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0