Min dag!

Har haft världens roligaste dag idag, den roligaste på jullovet kanske? Vi åkte iallafall upp med skidbussen. Den gick från västerås ungefär halv åtta och sen var vi framme i Romme ungefär kvart över nio. Sen vid nio började vi åka och jag fick upp min syster i svarta backar! ;) Sen åt vi runt elva och jag hade jäkligt ont i mina knän redan då.... Men vi fortsatte efter lunchen och då åkte vi även med Alma och hennes syster lite. Vi åkte ungefär till kvart över två för mina knän klarade seriöst inte mer. Så vid kvart över tre åkte bussen hem och vi var hemma ca fem. Sov typ hela resan...... 
 
Aja, sen gick jag ner och pysslade med ponnyn, min pappa hade redan mockat och fixat och så. Det var bara att pyssla lite med honom och pussa lite på hans söta mule <3
 
Pusshej!!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad mysigt!:D

2013-01-05 @ 23:35:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0