Jag har en rolig nyhet till er!

På Måndag så ska jag på en klubbhoppning på Baståsen med Blixen, jag hoppar 70-80 cm och det ska bli superkul! Veckan efter ska vi debutera lokal LD och sedan är det tänkt att vi ska börja tävla LD - LC. Jag tänker verkligen inte stresstävla med Blixen, vi ska ta oss dit vi kan i den farten som passar oss bäst. Han betyder allt för mig och han ska tycka det är kul, det är det viktigaste! ♥
'
Dessutom ska jag be syrran fota mig och Blixen då så då får ni nya bilder, jag har verkligen bildbrist nu! 
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, när inte ens det finns ord så det räcker ♥ - love you!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Zimone ♥

Hej hej :) Fin blogg du har :) Nu har du en ny läsare:)

2012-04-06 @ 18:23:56
URL: http://starshadow.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej!:) Har frågestund på bloggen, så skulle vara kul om ni frågade något. Skulle bli sjukt glad då<3

Kram på er!

2012-04-06 @ 18:25:06
URL: http://juliaroz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0