Tävlingen

Ingen lyckades gissa nära över huvud taget på hur Leo är, vad spännande!
Leo är den gladaste ponnyn man kan få tag på. Om man leder honom vill han busa, petar jag honom på mulen, så nuddar han min hand med överläppen, så kan vi hålla på hur länge som helst. Om man går längre nafsar han i armen, och när man tittar på honom tittar han bort xD
Han är jättesnäll att dusha, och dricker gärna ur slangen. När man skor honom vill han gärna vara med och hjälpa till, peta av kepsen på hovslagaren ungefär 500 gånger ;-)
När man borstar och lindar ben är han ALLTID med med mulen där man är och borstar, alltid! 
När man rider är han jättesnäll, inte vrång på något sätt. Han kan bocka innan han har blivit riktigt varm, men efter framridningen tuffar han på och är superfin och sjukt rolig att rida 
Han lästar sig själv om han har ludd i öronen. Om man lägger grimskaftet över halsen traskar han in helst själv, samma när man lastar ur. :-D

'
Då vet ni hur Leo är, och det var lite lustigt att ingen lyckades gissa riktigt rätt :-)



// Astrid

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Tack, eran med, ser väldigt intressant ut! Ja, helt perfekt dag med sol, själv då? :)

2012-04-29 @ 19:15:58
URL: http://messiolivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Ja gärna! Jag följer er nu, säg till när ni följer mig :)

2012-04-29 @ 19:26:14
URL: http://messiolivia.blogg.se/
Postat av: Olivia

2012-04-29 @ 19:46:51
Postat av: Olivia

Sv: inget särkilt, ingen ridning iveckan för att jag brukar rida på Tisdagar fast det är ju valborg :( Själv? :)

2012-04-29 @ 19:47:34
URL: http://messiolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0