Transportskydd

Någonting som jag tycker är otroligt viktigt är att använda transportskydd när hästen åker transport.  Det förhindrar att hästen trampar sig på benen, eller slår i någonstans, telexempel på lämmen och den trampar snett.
Jag tycker att man ska ha långa transportskydd, inte korta som visas på första bilden. Däremot tycker jag väldigt mycket om mina egna transportskydd av märkel Amigo. De är jättebra, höga och perfekt passform. De är enkla att tvätta och borsta av, enkla att matcha till och sjukt snygga! (Bild 2 och 3).'

Amigoskydden finns att köpa på http://www.stromsbergsgard.se för 520kr


Vad tycker ni om transportskydd?
Glöm heller inte att fråga någonting på vår frågestund, den hittar ni
HÄR.

// Astrid

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag har låga transportskydd, men min ena ponny är en liten b-ponny och då har jag inte hittat några höga i hans storlek :/

2012-04-07 @ 13:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0