Världens bästa pålle, nu laddar vi om för hoppträning imorgon!

Dagens ridpass gick kanonbra, Blixen skötte sig exemplariskt. Fortsatte att jobba med det jag tränade på i måndags lite, (ställa). Sedan tränade jag även formen i vänster varvet. Eftersom han inte har lika mycket muskler där tycker han det blir jobbigt när jag jobbar med formen och bakbenen i det varvet så han springer gärna iväg väldigt mycket för då tror han att han slipper, så jag tränade på att han skulle vara lugn och fin i formen och att han skulle trampa på bra. Det gick kanon, Love you!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Ja det är rikrigt! Tack så mkt! :)

2012-04-05 @ 11:21:10
URL: http://misslotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0